ROZSTRZYGNIĘCIE SZKOLNEGO KONKURSU LOGOPEDYCZNEGO – Wierszyki ćwiczące języki


ROZSTRZYGNIĘCIE SZKOLNEGO KONKURSU LOGOPEDYCZNEGO

„Wierszyki ćwiczące języki”

 Dnia 12.02.2016 roku Komisja Konkursowa w składzie:

wicedyrektor szkoły p.Ewa Cichońska, polonista p. Irena Ośka , bibliotekarz p. Izabela Zimnoch, logopeda p. Małgorzata Pawlikowska   postanowiła przyznać następujące miejsca:

I miejsce –     Zuzanna Sadowska   uczennica klasy I A     za wiersz  „ Małe serduszko”

II miejsce –    Łukasz Banasiewicz uczeń klasy I D            za wiersz  „ Tak powstaje rytm”

III miejsce –   Igor Ingielewicz        uczeń klasy I C           za wiersz   „Żyrafa i żaba”

oraz   wyróżnienia:

Mikołaj Falkowski uczeń klasy I A,                       Lena Wojdon uczennica klasy I D,

Patrycja Lewandowska uczennica klasy III A,    Fabian Dubliński uczeń klasy III B

nagroda – Konrad Ingielewicz        uczeń klasy IV A        za wiersz    „Szymon i szafa”

Gratulacje !        Laureaci konkursu otrzymają dyplom i nagrodę.

 

Nagrodzone wiersze

„Małe serduszko”  Zuzanna Sadowska kl. I A

Serduszko czerwone i uśmiechnięte idzie do domu,

tam znajduje swe skarby,

Cieplutką kołderkę i miękką poduszkę.

Na śniadanie i kolację robi coś pysznego.

Jeżową kanapkę z suszonym pomidorem,

popijając kompotem z suszonych owoców.

Serduszko nie je słodyczy ,

bo od tego psują się zęby.

Za to uwielbia czerwone i zielone owoce

oraz żółte warzywa.

Pewnego dnia poszło do sklepu

Kupiło gruszkę i pietruszkę.

Aby dzień był szczególny,

wybrało się do koleżanki,

Tam w pieszczotliwy sposób

bawiło się w śmieszne zabawy:

Żabie skoki i dżunglowe podchody.

Wieczorem mama czytała książeczkę

o ślimaczku ślizgaczku i dżdżownicy kolornicy.

 

 

„Tak powstaje rytm   Łukasz Banasiewicz kl.I D

Lata osa koło nosa,

temu huk, temu pstryk,

tak powstaje rytm.

Cza cza cza czo czo czo.

Mucha wpadła w pajęczynę,

zrobiła dziwną minę.

U ha ha , u ha ha .

 

 

„Żyrafa i żaba”   Igor Ingielewicz kl. IC

Żyrafa i żaba to koleżanki,

lubią jeść żelki, rzodkiewki i grzanki.

Latem chętnie leżą na plaży,

lecz każda o czym innym marzy:

żyrafa chciałaby rzeźbić w lodzie ,

a żaba – mieć żółte róże w ogrodzie.

 

„Szymon i szafa”    Konrad Ingielewicz kl. IV A

Szymon szybko szafę otwiera,

bo zaraz do szkoły się wybiera.

Szuka w szafie i szufladach

czegoś, co do szkoły się nada:

szary sweter, spodnie szare,

szalik szorstki – pomad miarę.

Obok szafy szczudła stały,

wskoczył na nie Szymek mały.

I tak w szarości wystrojony

Szymon wyruszył dzisiaj do szkoły.


Skip to content